Sprawa: |
Wydawanie zaświadczeń o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych, zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu oraz o pozostawaniu w ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaczowie. |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Miejsce załatwienia sprawy: Powiatowy Urząd Pracy Lubaczów ul. Kościuszki 141, Sala Operacyjna Obsługa Bezrobotnych, stanowisko 4, 7 i 8 tel. (016) 632-13-86 w. 254, 255, 256, 275. |
Komórka odpowiedzialna: |
Dział Ewidencji Świadczeń i Informacji. |
Wymagane dokumenty: |
Dokument tożsamości lub na wniosek. |
Opłaty: |
Czynności urzędowe i zaświadczenia w sprawach zatrudnienia nie podlegają opłacie skarbowej. |
Termin załatwienia sprawy: |
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni. |
Tryb odwoławczy i opłaty: |
Brak |
Uwagi: |
Zaświadczenia wydaje się tylko osobom których dane dotyczą.(Dz.U.133 poz.883 z 1997). |