Sprawa: |
Zorganizowanie subsydiowanych miejsc pracy dla bezrobotnych absolwentów – aktywizacja zawodowa absolwentów |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie, ul. Kościuszki 141, pokój nr 110, telefon: (016) 632-08-51/52 wew. 269 |
Komórka odpowiedzialna: |
Dział Pośrednictwa, Szkoleń i Instrumentów Rynku Pracy |
Wymagane dokumenty: |
Wniosek o organizację Prac interwencyjnych Załączniki:
- kserokopia dokumentu poświadczającego formę prawną pracodawcy/przedsiębiorcy,
- zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłatach i o stanie zatrudnienia (za ostatnie 6 miesięcy),
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami z tytułu zobowiązań podatkowych,
- zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON i zaświadczenie o nadaniu numeru NIP,
- deklaracja DRA za ostatni miesiąc,
- informacja o pomocy publicznej
|
Opłaty: |
Brak |
Termin załatwienia sprawy: |
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca |
Tryb odwoławczy i opłaty: |
Brak |
Uwagi: |
Formularz wniosku dostępny na stanowisku merytorycznym |