Ważne: Strona www.lubaczow.powiat.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.
- Obciążanie nieruchomości Powiatu ograniczonymi prawami rzeczowymi
Opublikowane przez:
Krzysztof Kopaczek
Data publikacji:
05-01-2011
Data ostatniej modyfikacji:
05-01-2011 | 09:51
Wymagane dokumenty:
1. wniosek o aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej. 2. Załączniki do wniosku: - operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej wg stanu na dzień aktualizacji, - upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.
Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy: nie później niż w ciągu 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania,
Informacje merytoryczne: Referat Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41.