Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
|
|
Data publikacji: |
13-12-2010 |
Data ostatniej modyfikacji: |
20-12-2010 | 08:23 |
|
|
Wymagane dokumenty:
1. wniosek o dokonanie zamiany lub darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa/ Powiatu Lubaczowskiego,
2. Załączniki:
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.
Nie podlega opłacie skarbowej
Sposób załatwienia sprawy - akt notarialny, podstawą do zawarcia umowy zamiany, darowizny jest protokół z rokowań.
Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPC – sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilno-prawnym.
Informacje merytoryczne: Referat, Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41
Dokumenty do pobrania: