Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
|
|
Data publikacji: |
13-12-2010 |
Data ostatniej modyfikacji: |
13-12-2010 | 12:19 |
|
|
Wymagane dokumenty:
1. wniosek złożony przez stronę (niestandardowy),
2. załączniki:
- kopia decyzji przekazania gospodarstwa na Skarb Państwa,
- w przypadku śmierci uprawnionego należy przedłożyć postanowienie Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku po zmarłym.
- od złożonego wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej,
Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPA do 1 miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Informacje merytoryczne: Wydział Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Środowiska pokój nr 18, I piętro, tel. 016 632 87 18.
Uwagi:
Zwrot działki przysługuje pod warunkiem, że na działce znajdują się budynki i jest własnością Skarbu Państwa lub Gminy.