|
 |
|
 |
|
b) Referat Obsługi Rady - Or.I
Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
|
|
Data publikacji: |
14-05-2019 |
Data ostatniej modyfikacji: |
04-01-2021 | 09:43 |
|
|
Kierownik: Małgorzata Łakomy
Strony załatwiane są w dniach i godzinach pracy Starostwa.
-
Do podstawowych zadań Referatu Obsługi Rady i Zarządu należy:
-
obsługa kancelaryjna posiedzeń Zarządu, w tym:
-
kompletowanie i wysyłanie członkom Zarządu materiałów na posiedzenia Zarządu,
-
wysyłanie zaproszeń,
-
protokołowanie,
-
przekazywanie do realizacji uchwał Zarządu,
-
prowadzenie rejestru uchwał Zarządu,
-
kompletowanie i przesyłanie radnym materiałów niezbędnych do pracy Rady i Komisji,
-
protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Komisji,
-
transmitowanie i utrwalanie za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk obrady Rady,
-
udostępnianie nagrań obrad Rady w BIP i na stronie internetowej Powiatu,
-
prowadzenie rejestru:
-
uchwał Rady,
-
wniosków i opinii Komisji,
-
interpelacji i wniosków radnych,
-
przekazywanie Staroście uchwał podjętych przez Radę, interpelacji i zapytań radnych oraz opinii i wniosków z posiedzeń Komisji,
-
przekazywanie do realizacji właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym Starostwa i jednostkom organizacyjnym powiatu uchwał Rady,
-
koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
-
przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,
-
przekazywanie do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego uchwał Rady,
-
prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów prawa miejscowego ustanowionych przez Powiat,
-
prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych,
-
udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
-
sporządzanie listy diet radnych Powiatu,
-
współdziałanie w zakresie koniecznym dla prac Rady i Komisji z organami administracji publicznej i innymi instytucjami,
-
prowadzenie spraw związanych z nadaniem tytułu honorowego „Zasłużony dla Powiatu Lubaczowskiego”
-
przygotowywanie projektu uchwały Rady w sprawie podziału Powiatu na okręgi wyborcze,
-
obsługa kancelaryjna terytorialnych komisji wyborczych, przekazywanie materiałów do archiwum państwowego.
|
|
 |
|
 |
|
|