Dzisiaj jest: czwartek, 17 marca 2022
Imieniny: Reginy, Patryka, Zdyszka
Drukuj

Uznanie rekultywacji i zagospodarowanie gruntów za zakończone

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Data publikacji: 01-03-2018
Data ostatniej modyfikacji: 01-03-2018 | 10:05

Wydawanie decyzji dotyczącej zakończenia rekultywacji

1. Usługa umożliwia złożenie do Starostwa Powiatowego w Lubaczowie wniosku o wydanie decyzji dotyczącej zakończenia rekultywacji.
2. Po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi dokumentami (bądź z urzędu), organ wszczyna postępowanie administracyjne na podstawie przepisów ustawy:
a) o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 3 lutego 1995r., (t.j.Dz.U.z 2017r., poz. 1161),
b) w oparciu o art. 129 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz. U.z 2017r., poz. 2126),
c) po zasięgnięciu właściwych opinii zostaje wydana decyzja o uznaniu rekultywacji za zakończoną.

 

Kogo dotyczy

Właścicieli nieruchomości/ inwestorzy

 

Czas realizacji

Decyzja orzekająca o zakończeniu rekultywacji wydawana jest nie zwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu miesiąca od złożenia kompletnego wniosku, w przypadku sprawy skomplikowanej dwa miesiące.

Wymagane dokumenty

1. Dokumentacja z realizacji projektu rekultywacji i zagospodarowania obszaru określonego kierunkiem rekultywacji.
2.
Mapa ewidencyjna z zaznaczonym terenem wykonanej rekultywacji.
3. Inwentaryzacja powykonawcza sporządzona przez podmiot wykonawstwa geodezyjnego.
4. Oświadczenie, że prace rekultywacyjne zostały wykonane zgodnie z uzyskanymi decyzjami i projektem rekultywacji.
5. Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo potwierdzona kopia) wraz dowodem uiszczonej stosownej opłaty.
6. Dowód wpłaty opłaty skarbowej.
Wniosek o wydanie decyzji o zakończeniu rekultywacji gruntów

Opłaty
Opłata za wydanie niniejszej decyzji wynosi 10 zł
Opłata skarbowa w przypadku udzielonego pełnomocnictwa wynosi 17 zł.
Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Lubaczowa lub Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, bądź na rachunek Urzędu Miasta: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, nr konta 62 9101 0003 2001 0011 8444 0002


 

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje wniesienie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Przemyślu, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl


Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia z 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j.Dz.U. z 2017r. ,poz. 1161)
2. Ustawa  z dnia 16 listopada o opłacie skarbowej (t.j.Dz.U. z 2016r., poz. 1827).
3. Ustawa z dnia 9 czerwca 2011r. prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2017r., poz.2126).
4. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U. z 2017r., poz. 1257.)

Dane urzędu

Starostwo Powiatowe w Lubaczowie

Dane adresowe

ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów

Miejsce składania dokumentów
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska  I piętro, pok. Nr 19 albo w Sekretariacie Starostwa pok. Nr 9

 

Dni i godziny

Pon - pt   700  - 1500

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna