|
|
|
|
|
3) Sekretarz Powiatu
Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
|
|
Data publikacji: |
03-09-2008 |
Data ostatniej modyfikacji: |
16-07-2021 | 12:37 |
|
|
Alicja Czernysz - Kawa
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie
ul. Jasna 1
37-600 Lubaczów
II piętro pokój nr 6
tel. 016 632 87 06
e-mail:
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Lubaczowie do zadań Sekretarza Powiatu należy:
-
nadzorowanie przestrzegania przez pracowników właściwej organizacji pracy, porządku i dyscypliny pracy,
-
nadzorowanie toku i terminowości wykonywania zadań oraz procesu szkolenia pracowników w Starostwie,
-
nadzorowanie toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu,
-
koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd,
-
nadzorowanie zapewniania warunków materialno-technicznych dla działalności Starostwa,
-
przeglądanie i rozdzielanie korespondencji,
-
nadzorowanie działalności kontrolnej Starostwa,
-
prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Starostwie,
-
sporządzanie testamentu allograficznego,
-
wykonywanie nadzoru nad wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie spraw organizacyjnych,
-
sprawowanie nadzoru nad Wydziałem Organizacyjnym,
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków, nadzorowanie toku i terminowości ich załatwiania oraz opracowywanie sprawozdań w tym zakresie,
-
realizowanie procedury ustalenia usługodawcy wykonującego audyt wewnętrzny powiatu,
-
przygotowywanie umowy z usługodawcą o którym mowa w pkt.13, z określeniem warunków zawartych w ustawie o finansach publicznych, śledzenie prawidłowości jej wykonywania,
-
przygotowywanie imiennego upoważnienia dla audytora usługodawcy do przeprowadzenia audytu wewnętrznego w komórkach audytowych,
-
przechowywanie dokumentów audytowych, ich zabezpieczanie, w tym w formie elektronicznej, udostępnianie planu audytu oraz sprawozdania z jego wykonania, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,
-
przekazywanie do realizacji ustaleń audytorskich dokonanych przez usługodawcę i kontrolowanie ich wykonania.
-
Pełnienie funkcji koordynatora do spraw dostępności zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 1062).
|
|
|
|
|
|
Ankieta
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.
Polecamy
|