Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
Autor dokumentu: |
Zarząd Powiatu Lubaczowskiego |
Data publikacji: |
25-02-2019, |
Data ostatniej modyfikacji: |
25-02-2019 | 10:47 |
|
|
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko - Dyrektor Domu Dziecka w Nowej Grobli
Zarząd Powiatu w Lubaczowie
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Domu Dziecka w Nowej Grobli,
Nowa Grobla 83, 37 – 631 Nowa Grobla
I. Do konkursu na stanowisko dyrektora może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki:
1. posiada tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny:
a) na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo - wychowawczą, albo
b) na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
2. posiada co najmniej 3-letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną;
3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
4. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. jest zdolna do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do pełnienia tej funkcji,
7. posiadanie nieposzlakowanej opinii.
II. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów dotyczących postępowania administracyjnego oraz samorządu terytorialnego;
2. znajomość przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
3. umiejętność korzystania z zasobów internetu;
4. umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych;
5. komunikatywność i kreatywność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. zarządzanie i kierowanie Domem Dziecka Nowej Grobli,
2. realizowanie zadań wynikających z ustaw i uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz w statucie jednostki,
3. nadzorowanie i koordynacja podstawowych zadań finansowych i gospodarczych, w tym dysponowanie środkami finansowymi, zgodnie z planem finansowym jednostki,
4. nadzór merytoryczny nad realizacją zadań jednostki,
5. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników,
6. prowadzenie całokształtu spraw związanych z polityką kadrową w jednostce,
7. współpraca z organami Powiatu, jednostkami pomocy społecznej, innymi instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi,
8. reprezentowanie jednostki na zewnątrz.
IV. Wymagane dokumenty:
1. CV,
2. list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy,
4. koncepcja funkcjonowania i rozwoju placówki,
5. życiorys zawodowy,
6. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów, zaświadczenia itp.),
7. kserokopie dokumentów przedstawiających przebieg pracy zawodowej,
8. posiadane referencje,
9. zaświadczenie lekarskie (ważne 3 miesiące od dnia wydania) potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku dyrektora placówki opiekuńczo - wychowawczej,
10. oświadczenia;
a) o nie pozbawieniu władzy rodzicielskiej bądź jej zawieszeniu ani ograniczeniu,
b) o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego,
c) o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
e) o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
f) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
g) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1. w pełnym wymiarze czasu pracy;
2. z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych;
3. budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo - w budynku znajdują się bariery architektoniczne;
4. praca wymagająca dużej odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, kontaktów z instytucjami publicznymi w zakresie realizacji zadań, umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi,
VI. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Oferty z dokumentami (z podanym imieniem i nazwiskiem oraz telefonem kontaktowym i adresem zwrotnym kandydata) należy składać w terminie do dnia 12 marca 2019 r. (włącznie), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko dyrektora Domu Dziecka w Nowej Grobli". Koperty z dokumentami należy przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów lub złożyć bezpośrednio: Sekretariat Starosty -I p., pok nr 9 w godz. 7:00- 15:00.
Oferty złożone po wymienionym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomienie telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://www.lubaczow.powiat.pl/ oraz na tablicy Informacyjnej Starostwa.
VII. Dane osobowe – klauzula informacyjna kandydata
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje, się, iż:
• administratorem danych osobowych jest Starosta Lubaczowski, z siedzibą 37 – 600 Lubaczów, ul. Jasna 1, tel. 16 632 87 00,
• kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Justyna Ciechanowska – adres mailowy, starostwo@lubaczow.powiat.pl, listownie na adres lub osobiście w siedzibie ul. Jasna 1, 37 – 600 Lubaczów, 16 632 87 00,
• cel przetwarzania danych: przeprowadzenie konkursu na stanowisko Dyrektora Domu Dziecka w Nowej Grobli,
• odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (organy kontroli, ochrony prawa) lub podmioty świadczące usługi na rzecz administratora na podstawie umowy powierzenia,
• dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt,
• prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
• prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych-
• podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa:
w związku z art. 6 ust. 1 lit. a i lit. c RODO, art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1983 ze zm), ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 998 ze zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r. , poz. 1260 ze zm.),
• podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
VIII. Postanowienia końcowe
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, pod nr tel. 16 632 87 06, e-mail a.czernysz@lubaczow.powiat.pl.