Opublikowane przez: |
Andrzej Pliszka |
|
|
Data publikacji: |
01-07-2019, |
Data ostatniej modyfikacji: |
01-07-2019 | 13:33 |
|
|
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY podinspektora w Wydziale Organizacyjnym
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektora w Wydziale Organizacyjnym
Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
-
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
- wykształcenie – wyższe na kierunku administracja,
- obsługa centralki telefonicznej, faksu, frankownicy, kserokopiarki,
- biegła obsługa komputera – system Windows, edytor tekstów, Internet,
- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Platforma Usług Administracji Publicznej,
-
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku,
- znajomość języka obcego w mowie w stopniu komunikatywnym (język angielski),
- znajomość elektronicznego obiegu dokumentów,
- operatywność, kreatywność, dokładność, rzetelność, terminowość, systematyczność,
- umiejętność współpracy z ludźmi,
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i sumienność,
- pracowitość, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność,
-
Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) obsługa kancelaryjna Starosty i Wicestarosty,
2) prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, polegającej na:
- odbieraniu i rejestrowaniu korespondencji wpływającej w dzienniku korespondencji, rozdział korespondencji na poszczególne wydziały po odpowiedniej dekretacji przez Sekretarza, Starostę i Wicestarostę,
- rejestrowanie i wysyłanie korespondencji i przesyłek Starostwa Powiatowego w Lubaczowie,
3) obsługa urządzeń nadawczo-odbiorczych, przyjmowanie i nadawanie faxów,
4) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,
5) maszynopisanie oraz powielanie pism i materiałów,
6) udzielanie informacji interesantom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych Wydziałów,
7) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,
8) prowadzenie książki kontroli,
9) prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz Gospodarstwa Lokalowego w Lubaczowie:
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz jej rejestrowanie w dzienniku korespondencji prowadzonego dla tej jednostki,
10) prenumerata czasopism fachowych i prasy,
11) załatwianie spraw związanych z udziałem Starosty, Wicestarosty, członków Zarządu w naradach, seminariach, posiedzeniach poza Starostwem (uzgadnianie ze Skarbnikiem zapłaty, wysyłanie zgłoszeń, kompletowanie i przekazywanie w/w osobom materiałów),
12) wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza lub Naczelnika Wydziału,
V. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) życiorys –curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, o którym mowa w pkt I.,
5) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).
8) pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
9) kserokopie świadectw pracy w przypadku posiadania.
VI. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 15 lipca 2019 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.
Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.
Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.
Lubaczów, dnia 01.07.2019 r.
STAROSTA
mgr Zenon Swatek