Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
Autor dokumentu: |
Starosta - mgr Zenon Swatek |
Data publikacji: |
10-06-2019, |
Data ostatniej modyfikacji: |
01-07-2019 | 13:31 |
|
|
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - Inspektor w Wydziale Arch.....
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora w Wydziale Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) doświadczenie zawodowe/ staż pracy – staż pracy minimum 3 lata,
6) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
- wykształcenie – wyższe techniczne w zakresie architektury lub budownictwa (tytuł zawodowy magistra inżyniera albo równorzędny potwierdzający wykształcenie wyższe na tym samym poziomie - w przypadku studiów drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich),
- biegła obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Excel, Internet, Autocad,
- umiejętność analizy dokumentacji geodezyjnej, urbanistycznej i architektonicznej,
- znajomość terminów i pojęć stosowanych w budownictwie,
- znajomość zagadnień związanych z realizacją procesu inwestycyjnego,
- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej,
- znajomość przepisów: ustawa Prawo budowlane, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawa o drogach publicznych oraz rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w prawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Platforma Usług Administracji Publicznej,
II. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze budownictwa, drogownictwa i inwestycji,
2) zdolność analitycznego myślenia,
3) operatywność, kreatywność, dokładność, rzetelność, terminowość, systematyczność,
4) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej,
5) komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i sumienność,
6) pracowitość, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność,
7) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
III. Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie obowiązków wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlanej, w tym sprawdzania:
- zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innymi aktami prawa miejscowego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu, a także wymaganiami ochrony środowiska, w szczególności określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi,
- kompletności projektu budowlanego i posiadanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
- wykonanie - w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu także sprawdzenie projektu - przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym na dzień opracowania projektu - lub jego sprawdzenia - zaświadczeniem, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2. Przygotowywanie wszcząć postępowania administracyjnego.
3. Przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Przygotowywanie decyzji o zatwierdzenie projektu budowlanego.
5. Przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę obiektu budowlanego.
6. Przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu.
7. Przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę.
8. Przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
9. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdań statystycznych.
10. Przygotowywanie do wysyłki decyzji administracyjnych.
11. Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy oraz wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego i rozbiórce nie objętej pozwoleniem na budowę.
12. Nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę.
13. Wydawanie dzienników budowy.
14. Kontrolowanie posiadania przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie pełnienie tych funkcji.
15. Sporządzanie postanowień nakładających na przedstawiających projekty architektoniczno – budowlane obowiązek usunięcia wskazanych nieprawidłowości.
16. Sporządzanie postanowień o zawieszeniu postępowań.
17. Sporządzanie postanowień o wznowieniu postępowania.
18. Sporządzanie postanowień o zatwierdzeniu ugody.
19. Sporządzanie postanowień o sprostowaniu oczywistej omyłki.
20. Sporządzanie postanowień o wyjaśnieniu wątpliwości treści decyzji.
21. Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.
22. Prowadzenie rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę i przechowywanie dokumentów objętych pozwoleniem na budowę.
23. Prowadzenie procedur o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości oraz określaniu warunków korzystania z tego budynku, lokalu lub nieruchomości w granicach niezbędnej potrzeby.
24. Potwierdzanie zaświadczeniem spełniania wymagań samodzielnego lokalu mieszkalnego dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali.
25. Potwierdzanie zaświadczeniem powierzchni użytkowej i wyposażenia technicznego budynku mieszkalnego/lokalu mieszkalnego.
26. Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z opracowywaniem strategii rozwoju powiatu, jej zmianami, analizami stopnia jej realizacji oraz opracowywaniu planów krótkoterminowych rozwoju społeczno-gospodarczego.
27. Pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących współpracy ze społecznościami lokalnymi innych państw oraz przystępowania do międzynarodowych zrzeszeń społeczności lokalnej.
28. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej w zakresie prowadzonych robót inwestycyjnych i remontowych.
29. Prowadzenie spraw dotyczących kształtowania sieci dróg publicznych na terenie powiatu oraz jej rozwoju.
30. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych oraz prawidłowym stosowaniu znaków i urządzeń, prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów.
31. Prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem dróg w celu odbycia uroczystości religijnych oraz imprez o charakterze sportowym lub zgromadzeń.
32. Opracowywanie projektów pism dla potrzeb Starosty, Wicestarosty, Sekretarza, Naczelnika Wydziału lub Z-cy Naczelnika Wydziału.
33. Wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza, Naczelnika Wydziału lub Z-cę Naczelnika Wydziału.
V. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) życiorys –curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, o którym mowa w pkt I.,
5) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).
8) pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
9) kserokopie świadectw pracy.
VI. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.
Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.
Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.
Lubaczów, dnia 10.06.2019 r.
STAROSTA
mgr Zenon Swatek