Dzisiaj jest: piątek, 18 marca 2022
Imieniny: Edwarda, Narcyza, Zbysława
Drukuj

b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Autor dokumentu: Starosta - mgr Zenon Swatek
Data publikacji: 18-02-2019,
Data ostatniej modyfikacji: 18-02-2019 | 15:29

. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Zastępca Głównego Księgowego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie

                       Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1

                                            OGŁASZA NABÓR
                         NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Zastępcy Głównego Księgowego Starostwa Powiatowego  w Lubaczowie



I.    Wymagania niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)    nieposzlakowana opinia,
5)    doświadczenie zawodowe/ staż pracy – minimum 3 lata,
6)    kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym  stanowisku t. j.:
-   wykształcenie – wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym, podyplomowe studia z zakresu rachunkowości i finansów, posiadanie  certyfikatu księgowego uprawniającego do prowadzenia ksiąg rachunkowych,
-    biegła obsługa komputera  –  system Windows,  pakiet Office,  Excel,  Internet,
-    dobra znajomość systemów finansowo – księgowych i analizy sprawozdań finansowych,
-    znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów ustaw podatkowych, ustawy o finansach publicznych i ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
-    znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-    znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej,
-    dobra organizacja pracy i umiejętność [pracy pod presja czasu,
-    Platforma Usług Administracji Publicznej,

II.    Wymagania dodatkowe:
1)    doświadczenie zawodowe w administracji,
2)    zdolność analitycznego myślenia,
3)    umiejętność wyszukiwania informacji dot. stanowiska pracy,
4)    umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presja czasu,
5)    komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i sumienność,
6)    pracowitość, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność,
7)    umiejętność samodzielnej organizacji pracy.

III.    Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt

IV.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)    koordynacja całokształtu zadań związanych z prowadzeniem ewidencji księgowej Starostwa Powiatowego w Lubaczowie oraz Powiatu Lubaczowskiego,

2)    opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,

3)    ustalanie terminów przeprowadzania inwentaryzacji i jej rozliczenia,

4)    prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Starostwie,

5)    nadzorowanie egzekwowania należności z tytułu użytkowania wieczystego gruntów i trwałego zarządu,

6)    opracowywanie analiz z wykonania budżetu Starostwa dla potrzeb Rady, Zarządu Powiatu, Urzędu Wojewódzkiego, Głównego Urzędu Statystycznego i Urzędu Skarbowego,

7)    sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonania budżetu Powiatu na podstawie przepisów szczegółowych Ministra Finansów oraz sprawozdań wynikających z ustawy z dnia 30.04.2004 r. o postępowaniu w sprawach dot. pomocy publicznej w tym sprawozdań o ulgach w ramach pomocy de minimis,

8)    bieżące, zgodne z obowiązującymi przepisami i zasadami ustawy o rachunkowości prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Starostwa oraz nadzór nad całokształtem prac z zakresu rachunkowości, księgowości, wykonywanych przez pracowników Wydziału,

9)    przyjmowanie sprawozdań finansowych z jednostek podległych w terminach i na zasadach określonych odrębnymi przepisami,

10)    załatwianie i opracowywanie projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału,

11)    systematycznego opracowywania i przekazywania na piśmie i w formie elektronicznej Skarbnikowi Powiatu informacji do Biuletynu Informacji Publicznej oraz informacji do Krajowej Ewidencji Systemów Teleinformatycznych i Rejestrów Publicznych,

12)    współdziałanie z bankami i Urzędem Skarbowym,

13)    opracowanie i aktualizowanie informacji zawartych w załączniku do Zarządzenia Nr 30/2015 Starosty Lubaczowskiego z dnia 07.07.2015 r. pod hasłami menu:
VI. Finanse i Mienie Powiatu ust. 5,
X. Starostwo Powiatowe ust. 6 pkt 1),
XI. Kontrole zewnętrzne ust. 1 i 2.
14)    wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza i Skarbnika.

V.      Wymagane dokumenty:
1)    podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,

2)    życiorys –curriculum vitae,

3)    kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html

4)    kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, o którym mowa w pkt I.,

5)    pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)    pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10  maja  2018 roku o ochronie  danych  osobowych  (Dz.U.2018  poz. 1000).

8)    pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,

9)    kserokopie świadectw pracy.

VI.    Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2)    kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście  siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4)    w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5)    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6)    posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7)    ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8)    podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 1 marca 2019 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Głównego Księgowego Starostwa Powiatowego  w Lubaczowie”.

Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.

Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.

Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.

Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Lubaczów, dnia 18.02.2019 r.

                                                                STAROSTA
                                                          mgr Zenon Swatek

 

Ankieta

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna