Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
Autor dokumentu: |
Starosta - mgr Zenon Swatek |
Data publikacji: |
18-02-2019, |
Data ostatniej modyfikacji: |
18-02-2019 | 15:29 |
|
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Zastępca Głównego Księgowego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zastępcy Głównego Księgowego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) doświadczenie zawodowe/ staż pracy – minimum 3 lata,
6) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
- wykształcenie – wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym, podyplomowe studia z zakresu rachunkowości i finansów, posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- biegła obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Excel, Internet,
- dobra znajomość systemów finansowo – księgowych i analizy sprawozdań finansowych,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów ustaw podatkowych, ustawy o finansach publicznych i ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej,
- dobra organizacja pracy i umiejętność [pracy pod presja czasu,
- Platforma Usług Administracji Publicznej,
II. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji,
2) zdolność analitycznego myślenia,
3) umiejętność wyszukiwania informacji dot. stanowiska pracy,
4) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presja czasu,
5) komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i sumienność,
6) pracowitość, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność,
7) umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
III. Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) koordynacja całokształtu zadań związanych z prowadzeniem ewidencji księgowej Starostwa Powiatowego w Lubaczowie oraz Powiatu Lubaczowskiego,
2) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
3) ustalanie terminów przeprowadzania inwentaryzacji i jej rozliczenia,
4) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Starostwie,
5) nadzorowanie egzekwowania należności z tytułu użytkowania wieczystego gruntów i trwałego zarządu,
6) opracowywanie analiz z wykonania budżetu Starostwa dla potrzeb Rady, Zarządu Powiatu, Urzędu Wojewódzkiego, Głównego Urzędu Statystycznego i Urzędu Skarbowego,
7) sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonania budżetu Powiatu na podstawie przepisów szczegółowych Ministra Finansów oraz sprawozdań wynikających z ustawy z dnia 30.04.2004 r. o postępowaniu w sprawach dot. pomocy publicznej w tym sprawozdań o ulgach w ramach pomocy de minimis,
8) bieżące, zgodne z obowiązującymi przepisami i zasadami ustawy o rachunkowości prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Starostwa oraz nadzór nad całokształtem prac z zakresu rachunkowości, księgowości, wykonywanych przez pracowników Wydziału,
9) przyjmowanie sprawozdań finansowych z jednostek podległych w terminach i na zasadach określonych odrębnymi przepisami,
10) załatwianie i opracowywanie projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału,
11) systematycznego opracowywania i przekazywania na piśmie i w formie elektronicznej Skarbnikowi Powiatu informacji do Biuletynu Informacji Publicznej oraz informacji do Krajowej Ewidencji Systemów Teleinformatycznych i Rejestrów Publicznych,
12) współdziałanie z bankami i Urzędem Skarbowym,
13) opracowanie i aktualizowanie informacji zawartych w załączniku do Zarządzenia Nr 30/2015 Starosty Lubaczowskiego z dnia 07.07.2015 r. pod hasłami menu:
VI. Finanse i Mienie Powiatu ust. 5,
X. Starostwo Powiatowe ust. 6 pkt 1),
XI. Kontrole zewnętrzne ust. 1 i 2.
14) wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza i Skarbnika.
V. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) życiorys –curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, o którym mowa w pkt I.,
5) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).
8) pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
9) kserokopie świadectw pracy.
VI. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 1 marca 2019 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Głównego Księgowego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.
Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.
Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.
Lubaczów, dnia 18.02.2019 r.
STAROSTA
mgr Zenon Swatek