Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
Autor dokumentu: |
Starosta - mgr inż. Józef Michalik |
Data publikacji: |
19-11-2018, |
Data ostatniej modyfikacji: |
19-11-2018 | 14:33 |
Data wytworzenia dokumentu: |
19-11-2018 |
Starostwo Powiatowe ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Śr.
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektor w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
- wykształcenie – wyższe o kierunku: ochrona środowiska,
- znajomość przepisów: ustawy o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz., 992 z późn. zm.),ustawy prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz., 799 z późn. zm.), ustawy o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz., 1614 z późn. zm.), ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz., 1405 z późn. zm.) oraz znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz., 1257 z późn. zm.),
- specjalistyczna wiedza z zakresu: gospodarki odpadami, ochrony środowiska, ochrony przyrody,
- znajomość aplikacji: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej, Proton - elektroniczny Obieg Dokumentów,
- znajomość witryny ekoportal,
- obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Excel, Internet.
II. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze ochrony środowiska lub ochrony przyrody,
2) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
3) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
4) pracowitość, sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność, uprzejmość,
5) umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
III. Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie zezwoleń na zbieranie i przetwarzanie odpadów na podstawie art.41 ust.3 pkt 2 ustawy o odpadach, cofanie zezwoleń,
2) przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów na podstawie art. 181 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 376 pkt 2 prawa ochrony środowiska,
3) przekazywanie marszałkowi województwa oraz wojewódzkiemu inspektorowi ochrony środowiska kopii ostatecznych decyzji w zakresie gospodarki odpadami,
4) korzystanie z Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami („BDO”) administrowanej przez ministra właściwego do spraw środowiska,
5) obsługa systemu CEIDG w zakresie przekazywania i aktualizowana informacji nt. wydanych zezwoleń na zbieranie i przetwarzanie odpadów oraz pozwoleń na wytwarzanie oraz transport odpadów,
6) koordynowanie realizacji Powiatowego Programu usuwania wyrobów zawierających azbest oraz przygotowywanie rocznych raportów z jego wykonania,
7) współpraca przy przygotowywaniu projektów powiatowych programów ochrony środowiska,
8) współpraca przy przygotowywaniu co dwa lata raportów z wykonania programów ochrony środowiska,
9) udostępniania każdemu informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu wydziału o ile ustawa Prawo ochrony środowiska tego nie zabrania,
10) prowadzenia publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach dotyczących środowiska i jego ochrony z zakresu załatwianych spraw,
11) pobierania opłat za wyszukiwanie informacji, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesyłanie,
12) współpraca z koordynatorami przedsięwzięć edukacyjno-warsztatowych tj. Rajdu Roztoczańskiego, Festiwalu ekologicznego, Akcji „Rower pomaga”, „Dzień czystego powietrza”,
13) prowadzenie spraw związanych z nakazaniem właścicielowi gruntów zalesienia, zadrzewienia, zakrzewienia lub założenia na nich użytków zielonych ze względu na ochronę gleb przed erozją,
14) przygotowywanie decyzji nakładającej na osobę powodującą utratę lub ograniczenie wartości użytkowej gruntów, obowiązku ich rekultywacji,
15) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem podwyższonych opłat za nie zakończenie rekultywacji gruntów zdewastowanych w określonym terminie,
16) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
17) wydawanie kart wędkarskich,
18) rejestracja sprzętu pływającego, służącego do połowu ryb,
19) prowadzenie całości spraw dotyczących społecznej Straży Rybackiej i opracowania regulaminu Straży,
20) wydawanie legitymacji dla strażników Społecznej Straży Rybackiej,
21) udostępnianie organizatorowi kąpieliska, na jego wniosek, informacji które mogą być wykorzystane przy sporządzaniu profilu wody w kąpielisku i pobieranie opłat za jej udzielenie.
V. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) życiorys –curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie wyższe, o którym mowa w pkt I.1.,
5) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).
8) pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
9) kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadanego doświadczenia zawodowego).
VI. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 30 listopada 2018 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.
Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.
Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.
Lubaczów, dnia 19.11.2018 r.
STAROSTA
mgr inż. Józef Michalik