Dzisiaj jest: piątek, 18 marca 2022
Imieniny: Edwarda, Narcyza, Zbysława
Drukuj

b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Autor dokumentu: Starosta - mgr inż. Józef Michalik
Data publikacji: 08-11-2017,
Data ostatniej modyfikacji: 08-11-2017 | 14:10
Data wytworzenia dokumentu: 08-11-2017

. Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - specjalista w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego


             Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1

     OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY

specjalisty w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.



1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu geodezji lub pokrewne,
2) staż pracy – minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji,
3) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, rozporządzenia ministra rozwoju regionalnego i budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków, ustawy Kodeks postepowania administracyjnego,
4) znajomość aplikacji:, QGIS, EWMAPA, EWOPIS, BANK OSNÓW
5) znajomość witryny  geoportal,  
6) obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Excel, Internet, Elektroniczny Obieg Dokumentów,

2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
3. pracowitość, sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność, uprzejmość,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy,

3. Określenie odpowiedzialności:
1) odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)  przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących zmian w ewidencji gruntów,
2)  prowadzenie spraw związanych z modernizacją operatów opisowo-kartograficznych ewidencji gruntów i budynków,
3) prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa,
4)  prowadzenie spraw związanych z rekompensatą za mienie zabużańskie,
5) prowadzenie spraw dotyczących gruntów przejętych na Skarb Państwa w ramach reformy rolnej,
6) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nieodpłatnie na własność działek dożywotniego użytkowania w związku z przekazaniem gospodarstwa rolnego Państwu,
7) prowadzenie spraw związanych z przeniesieniem własności działki pod budynkami na rzecz właściciela,
8)  Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę Lubaczowskiego, Wicestarostę, Sekretarza, Naczelnika Wydziału -Geodetę Powiatowego.

5. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) życiorys –curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html),
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych specjalizacjach, kursach i szkoleniach,
6) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz.992) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.)”,
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku objętym naborem,
10) kserokopie świadectw pracy,
11) referencje przynajmniej od jednego pracodawcy.

Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 22.11.2017 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”. Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.

Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.

Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.

Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%. - Nie

Lubaczów, dnia 08.11.2017 r.


                                                                             STAROSTA
                                                                    mgr inż. Józef Michalik

 

Ankieta

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna