Dzisiaj jest: piątek, 18 marca 2022
Imieniny: Edwarda, Narcyza, Zbysława
Drukuj

b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Autor dokumentu: Starosta - mgr inż. Józef Michalik
Data publikacji: 11-03-2015,
Data ostatniej modyfikacji: 11-03-2015 | 07:14
Data wytworzenia dokumentu: 11-03-2015

. Nabór na wolne stanowisko pracy - starszy specjalista w Referacie Geodezji w Wydziale Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Ś

Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1

                                          OGŁASZA NABÓR
                             NA WOLNE STANOWISKO PRACY


starszy specjalista w Referacie Geodezji w Wydziale Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Lubaczowie


1.    Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie – wyższe lub średnie z zakresu geodezji i kartografii oraz legitymujący się uprawnieniami zawodowymi z zakresu Nr 2 .
2. Staż pracy – co najmniej 5-cio letni okres pracy w geodezji i kartografii związanym z ewidencją gruntów i budynków.
3. Umiejętności zawodowe:
1) znajomość przepisów ustawy dnia 17 maja 1989 r – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) , Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. Nr 76 poz. 489 z późn. zm.) , Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywani a wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263,poz. 1572) , Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 455), Rozporządzenie Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z dnia 16 grudnia 2013 r. poz. 1551), Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1458)
2) znajomość programu : EWMAPA v.11-17, EWOPIS v. 6, BANK OSÓW v. 3
3) znajomość witryny Geoportal 2,
4) obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Excel, Internet,

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
2) pracowitość, sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność i uprzejmość,
3) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,

3. Określenie odpowiedzialności:
1. odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Nadzór nad pracami związanymi z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w ramach projektu „ZSIN – Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach – Faza I” na terenie powiatu lubaczowskiego w zakresie:
1) koordynacji prac między organem prowadzącym ewidencję gruntów i budynków a wykonawcą w/w prac,
2) prowadzenia bieżącej kontroli wykonawstwa prac modernizacyjnych związanych z pracami modernizacyjnymi w terenie wynikających z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z późn. zmianami, Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z późn. zmianami oraz obowiązującymi przepisami prawa zawartymi z opisie przedmiotu zamówienia dot. projektu „ZSIN” dla powiatu lubaczowskiego,
3) przyjmowania uwag i zastrzeżeń do danych ewidencyjnych przedstawionych w projektach operatów opisowo-kartograficznych objętych w/w projektem,
4) wprowadzania informacji do publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o prowadzonych czynnościach związanych z pracami modernizacji ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu lubaczowskiego.
2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę Lubaczowskiego, Wicestarostę, Sekretarza, Naczelnika Wydziału, Geodetę Powiatowego.

5. Wymagane dokumenty:
1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2. życiorys –curriculum vitae,
3. kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html),
4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu geodezji i kartografii oraz legitymujący się uprawnieniami zawodowymi z zakresu Nr 2,
5. pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz.  1182, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn.zm.)”,
8. pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
9. kserokopie świadectw pracy,
10. referencje.

   Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 24 marca 2015 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty w Referacie Geodezji w Wydziale Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.
   Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.


   Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.

   Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.
   Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
   Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Lubaczów, dnia 10.03.2015 r.

                                                                                    STAROSTA
                                                                         mgr inż. Józef Michalik

 

Ankieta

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna