Dzisiaj jest: piątek, 18 marca 2022
Imieniny: Edwarda, Narcyza, Zbysława
Drukuj

b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Autor dokumentu: Starosta - mgr inż. Józef Michalik
Data publikacji: 04-02-2015,
Data ostatniej modyfikacji: 19-02-2015 | 08:06
Data wytworzenia dokumentu: 03-02-2015

. Nabór na wolne stanowisko pracy-starszy specjalista w Referacie Geodezji w Wydziale Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Śr.

Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1

 

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

starszy specjalista w Referacie Geodezji w Wydziale Rolnictwa,
Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Starostwa Powiatowego w Lubaczowie na czas ściśle określony,
tj. do dnia 31.12.2016 r.

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie – wyższe lub średnie z zakresu geodezji i kartografii oraz legitymujący się uprawnieniami zawodowymi z zakresu Nr 2 .
  2. Staż pracy – co najmniej 5-cio letni okres pracy w geodezji i kartografii związanym z ewidencją gruntów i budynków.
  3. Umiejętności zawodowe:
    1. znajomość przepisów ustawy dnia 17 maja 1989 r – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) , Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. Nr 76 poz. 489 z późn. zm.) , Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywani a wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. Nr 263,poz. 1572) , Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 455), Rozporządzenie Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z dnia 16 grudnia 2013 r. poz. 1551), Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1458)
    2. znajomość programu : EWMAPA v.11-17, EWOPIS v. 6, BANK OSÓW v. 3
    3. znajomość witryny Geoportal 2,
    4. obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Excel, Internet,

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
  2. pracowitość, sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność i uprzejmość,
  3. umiejętność samodzielnej organizacji pracy,

 

3. Określenie odpowiedzialności:

  1. odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Nadzór nad pracami związanymi z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w ramach projektu „ZSIN – Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach – Faza I” na terenie powiatu lubaczowskiego w zakresie:

1) koordynacji prac między organem prowadzącym ewidencję gruntów i budynków a wykonawcą w/w prac,

  1. prowadzenia bieżącej kontroli wykonawstwa prac modernizacyjnych związanych z pracami modernizacyjnymi w terenie wynikających z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z późn. zmianami, Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z późn. zmianami oraz obowiązującymi przepisami prawa zawartymi z opisie przedmiotu zamówienia dot. projektu „ZSIN” dla powiatu lubaczowskiego,

3) przyjmowania uwag i zastrzeżeń do danych ewidencyjnych przedstawionych w projektach operatów opisowo-kartograficznych objętych w/w projektem,

4) wprowadzania informacji do publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o prowadzonych czynnościach związanych z pracami modernizacji ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu lubaczowskiego.

2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę Lubaczowskiego, Wicestarostę, Sekretarza, Naczelnika Wydziału, Kierownika Referatu Geodezji .

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
    2. życiorys –curriculum vitae,
    3. kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html),
    4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu geodezji i kartografii oraz legitymujący się uprawnieniami zawodowymi z zakresu Nr 2,
    5. pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    6. pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz.  1182, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn.zm.)”,
    8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
    9. kserokopie świadectw pracy,
    10. referencje.

 

   Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 16 lutego 2015 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty w Referacie Geodezji w Wydziale Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.

   Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.

 

   Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane

   Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.

   Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

   Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl/bip oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.

   Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

 

Lubaczów, dnia 03.02.2015 r.

 

STAROSTA

mgr inż. Józef Michalik

Ankieta

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna