|
|
|
|
|
b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru
Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
Autor dokumentu: |
STAROSTA - mgr inż. Józef Michalik |
Data publikacji: |
05-03-2014, |
Data ostatniej modyfikacji: |
05-03-2014 | 13:17 |
Data wytworzenia dokumentu: |
05-03-2014 |
Nabór na wolne stanowisko pracy - Naczelnik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
1. Wymagania niezbędne:1) Wykształcenie wyższe magisterskie,2) Pięcioletni staż pracy, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym,3) bardzo dobra znajomość zagadnień oświatowych oraz umiejętności zarządzania oświatą, 4) ze względu na rozpoczęty proces zastosowania kompleksowych rozwiązań informatycznych, które wspomagają zarządzanie oświatą w powiecie lubaczowskim konieczna jest dobra znajomość kandydata następujących rozwiązań informatycznych:• System Sigma (program firmy Vulcan) lub równorzędny - proces planowania organizacji i zatwierdzania arkuszy organizacyjnych, wsparcie cyklu budżetowego w zakresie planowania organizacji oświaty, projektowaniu planów finansowych w oparciu o zatwierdzone arkusze organizacyjne, kontrolowanie wykonania zatwierdzonych planów finansowych; • System Nabór (program firmy Vulcan) lub równorzędny - system usprawniający proces naboru do szkół ponadgimnazjalnych w powiecie lubaczowskim; • Arkusz Optivum (program firmy Vulcan) lub równorzędny - elektroniczny arkusz organizacyjny szkoły, wsparcie jednostek oświatowych w realizacji obowiązków związanych z organizacją i przygotowaniem planu finansowego, elektroniczne tworzenie i zarządzanie arkuszami organizacyjnymi, automatyczna i bieżąca kontrola pod kątem kompletności i spójności danych;• Uczniowie Optivum NET+ (program firmy Vulcan) lub równorzędny - e-dziennik, witryna dla rodziców i uczniów; • System Informacji Oświatowej;5) umiejętność kierowania zespołem,6) znajomość zagadnień sportowych dzieci i młodzieży w powiecie,7) znajomość zagadnień instytucji kulturalnych powiatu,8) wiedza z zakresu prawa o samorządzie gminnym i powiatowym9) obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Internet, Elektroniczny Obieg Dokumentów. 2. Wymagania dodatkowe:1) nieposzlakowana opinia, 2) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,3) pracowitość, sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność i uprzejmość,4) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,5) odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem instytucji kultury i przygotowywanie projektów statutów, prowadzenie rejestru instytucji kultury,2. zapewnianie kształcenia, wychowania i opieki w szkołach ponadgimnazjalnych oraz SOSW i MOW,3. prognozowanie i planowanie rozwoju sieci publicznych szkół i placówek,4. sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością organizacyjną publicznych szkół i placówek,5. wykonywanie czynności związanych z zatwierdzaniem arkuszy organizacyjnych szkół i placówek,6. prowadzenie spraw związanych z powołaniem komisji konkursowej dla wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora,7. prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowiska dyrektora szkoły lub placówki,8. opiniowanie powierzenia lub odwołania przez dyrektora szkoły ze stanowiska wicedyrektora lub osoby z innego stanowiska kierowniczego,9. wnioskowanie o przyznanie odznaczeń i nagród dla dyrektorów szkół i placówek za szczególne osiągnięcia w dziedzinie edukacji,10. wykonywanie czynności związanych z ocena pracy dyrektorów szkół i placówek,11. przygotowywanie projektu uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zasad zwiększania wynagrodzenia dla dyrektorów szkół,12. przygotowanie propozycji składu i zasad wyboru rady oświatowej działającej przy Radzie Powiatu oraz regulaminu jej działania,13. przygotowywanie zezwoleń na zakładanie szkół publicznych przez osoby prawne lub fizyczne,14. przygotowywanie opinii o likwidacji szkoły lub placówki publicznej oraz przejmowanie dokumentacji likwidowanej szkoły,15. prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem publicznych szkół podstawowych specjalnych, gimnazjów specjalnych i szkół ponadgimnazyjnych z oddziałami integracyjnymi,16. systematyczne opracowywanie i przekazywanie na piśmie i w formie elektronicznej do Wydziału Organizacyjnego informacji do Biuletynu Informacji Publicznej oraz informacji do Krajowej Ewidencji Systemów Teleinformatycznych i Rejestrów Publicznych, 17. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem i wycofywaniem szkołom niepublicznym uprawnień szkoły publicznej,18. przygotowywanie propozycji przydzielania dotacji niepublicznym szkołom i placówkom oświatowym,19. prowadzenie ewidencji szkół i placówek oświatowych niepublicznych,20. określanie zasad rozliczania tygodniowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli,21. określanie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektora, wicedyrektora, i innych nauczycieli pełniących funkcje kierownicze oraz przyznawanie zwolnień od obowiązku realizacji zajęć, określanie i zatwierdzanie tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla nauczycieli,22. realizacja zadań związanych z awansem zawodowym nauczycieli kontraktowych na stopień nauczyciela mianowanego,23. przygotowywanie projektu regulaminu w sprawie :- wysokości stawek dodatków do wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli i szczegółowych warunków ich przyznawania,- szczegółowego sposobu obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe oraz za godziny doraźnych zastępstw,- wysokości i warunków wypłacania nagród i innych świadczeń o ile nie zostały określone w ustawie lub odrębnych przepisach,24. przygotowywanie projektu uchwały organu prowadzącego szkołę w sprawie przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego dla nauczycieli,25. nadzór nad realizacją remontów i inwestycji w szkołach ponadgimnazyjnych, nadzór nad realizacją programów z udziałem środków zewnętrznych realizowanych w szkołach ponadgimnazjalnych,26. koordynowanie prac związanych z wprowadzaniem kompleksowych rozwiązań informatycznych związanych z zarządzaniem i funkcjonowaniem powiatowych jednostek oświatowych,27. edukacja, wspieranie, organizowanie i rozwijanie różnych form działalności z zakresu kultury fizycznej, w tym imprez sportowych i rekreacji ruchowej,28. prowadzenie rejestru uczniowskich klubów sportowych i rejestru klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń nie prowadzących działalności gospodarczej,4. Wymagane dokumenty:1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,2) życiorys –curriculum vitae,3) kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html),4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych specjalizacjach, kursach i szkoleniach, 6) w przypadku posiadania - kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie administracji i zarządzania oświatą,7) w przypadku posiadania - kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie programów informatycznych wspomagających zarządzanie oświatą,8) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)”,11) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,12) kserokopie świadectw pracy,13) referencje przynajmniej od jednego pracodawcy. Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 17 marca 2014 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”. Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.Lubaczów, dnia 05.03.2014 r.
STAROSTA mgr inż. Józef Michalik
|
|
|
|
|
|
Ankieta
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.
Polecamy
|