Dzisiaj jest: piątek, 18 marca 2022
Imieniny: Edwarda, Narcyza, Zbysława
Drukuj

b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Autor dokumentu: STAROSTA - mgr inż. Józef Michalik
Data publikacji: 05-03-2014,
Data ostatniej modyfikacji: 05-03-2014 | 13:17
Data wytworzenia dokumentu: 05-03-2014

. Nabór na wolne stanowisko pracy - Naczelnik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lubaczowie

Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Naczelnika Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych
Starostwa Powiatowego w Lubaczowie


1. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe magisterskie,
2) Pięcioletni staż pracy, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym,
3) bardzo dobra znajomość zagadnień oświatowych oraz umiejętności zarządzania oświatą,
4) ze względu na rozpoczęty proces zastosowania kompleksowych rozwiązań informatycznych, które wspomagają zarządzanie oświatą w powiecie lubaczowskim konieczna jest dobra znajomość kandydata następujących rozwiązań informatycznych:
• System Sigma (program firmy Vulcan) lub równorzędny - proces planowania organizacji i zatwierdzania arkuszy organizacyjnych,  wsparcie cyklu budżetowego w zakresie planowania organizacji oświaty, projektowaniu planów finansowych w oparciu o zatwierdzone arkusze organizacyjne, kontrolowanie wykonania zatwierdzonych planów finansowych;
• System Nabór (program firmy Vulcan) lub równorzędny - system usprawniający proces naboru do szkół ponadgimnazjalnych w powiecie lubaczowskim;
• Arkusz Optivum (program firmy Vulcan) lub równorzędny - elektroniczny arkusz organizacyjny szkoły, wsparcie jednostek oświatowych w realizacji obowiązków związanych z organizacją i przygotowaniem planu finansowego, elektroniczne tworzenie i zarządzanie arkuszami organizacyjnymi, automatyczna i bieżąca kontrola pod kątem kompletności i spójności danych;
• Uczniowie Optivum NET+ (program firmy Vulcan) lub równorzędny - e-dziennik, witryna dla rodziców i uczniów;
• System Informacji Oświatowej;
5) umiejętność kierowania zespołem,
6) znajomość zagadnień sportowych dzieci i młodzieży w powiecie,
7) znajomość zagadnień instytucji kulturalnych powiatu,
8) wiedza z zakresu prawa o samorządzie gminnym i powiatowym
9) obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Internet, Elektroniczny Obieg Dokumentów.

2. Wymagania dodatkowe:
1) nieposzlakowana opinia,
2) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
3) pracowitość, sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność i uprzejmość,
4) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
5) odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem instytucji kultury i przygotowywanie projektów statutów, prowadzenie rejestru instytucji kultury,
2. zapewnianie kształcenia, wychowania i opieki w szkołach ponadgimnazjalnych oraz SOSW i MOW,
3. prognozowanie i planowanie rozwoju sieci publicznych szkół i placówek,
4. sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością organizacyjną publicznych szkół i placówek,
5. wykonywanie czynności związanych z zatwierdzaniem arkuszy organizacyjnych szkół i placówek,
6. prowadzenie spraw związanych z powołaniem komisji konkursowej dla wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora,
7. prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowiska dyrektora szkoły lub placówki,
8. opiniowanie powierzenia lub odwołania przez dyrektora szkoły ze stanowiska wicedyrektora lub osoby z innego stanowiska kierowniczego,
9. wnioskowanie o przyznanie odznaczeń i nagród dla dyrektorów szkół i placówek za szczególne osiągnięcia w dziedzinie edukacji,
10. wykonywanie czynności związanych z ocena pracy dyrektorów szkół i placówek,
11. przygotowywanie projektu uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zasad zwiększania wynagrodzenia dla dyrektorów szkół,
12. przygotowanie propozycji składu i zasad wyboru rady oświatowej działającej przy Radzie Powiatu oraz regulaminu jej działania,
13. przygotowywanie zezwoleń na zakładanie szkół publicznych przez osoby prawne lub fizyczne,
14. przygotowywanie opinii o likwidacji szkoły lub placówki publicznej oraz przejmowanie dokumentacji likwidowanej szkoły,
15. prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem publicznych szkół podstawowych specjalnych, gimnazjów specjalnych i szkół ponadgimnazyjnych z oddziałami integracyjnymi,
16. systematyczne opracowywanie i przekazywanie na piśmie i w formie elektronicznej do Wydziału Organizacyjnego informacji do Biuletynu Informacji Publicznej oraz informacji do Krajowej Ewidencji Systemów Teleinformatycznych i Rejestrów Publicznych,
17. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem i wycofywaniem szkołom niepublicznym uprawnień szkoły publicznej,
18. przygotowywanie propozycji przydzielania dotacji niepublicznym szkołom i placówkom oświatowym,
19. prowadzenie ewidencji szkół i placówek oświatowych niepublicznych,
20. określanie zasad  rozliczania tygodniowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli,
21. określanie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektora, wicedyrektora, i innych nauczycieli pełniących funkcje kierownicze oraz przyznawanie zwolnień od obowiązku realizacji zajęć, określanie i zatwierdzanie tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla nauczycieli,
22. realizacja zadań związanych z awansem zawodowym nauczycieli kontraktowych na stopień nauczyciela mianowanego,
23. przygotowywanie projektu regulaminu w sprawie :
- wysokości stawek dodatków do wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli i szczegółowych warunków ich przyznawania,
- szczegółowego sposobu obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe oraz za godziny doraźnych zastępstw,
- wysokości i warunków wypłacania nagród i innych świadczeń o ile nie zostały określone w ustawie lub odrębnych przepisach,
24. przygotowywanie projektu uchwały organu prowadzącego szkołę w sprawie przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego dla nauczycieli,
25. nadzór nad realizacją remontów i inwestycji w szkołach ponadgimnazyjnych, nadzór nad realizacją programów z udziałem środków zewnętrznych realizowanych w szkołach ponadgimnazjalnych,
26. koordynowanie prac związanych z wprowadzaniem kompleksowych rozwiązań informatycznych związanych z zarządzaniem i funkcjonowaniem powiatowych jednostek oświatowych,
27. edukacja, wspieranie, organizowanie i rozwijanie różnych form działalności z zakresu kultury fizycznej, w tym imprez sportowych i rekreacji ruchowej,
28. prowadzenie rejestru uczniowskich klubów sportowych i rejestru klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń nie prowadzących działalności gospodarczej,

4. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) życiorys –curriculum vitae,
3)  kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html),
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych specjalizacjach, kursach i szkoleniach, 
6) w przypadku posiadania - kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie administracji i zarządzania oświatą,
7) w przypadku posiadania - kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie programów informatycznych wspomagających zarządzanie oświatą,
8) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)”,
11) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
12) kserokopie świadectw pracy,
13) referencje przynajmniej od jednego pracodawcy.

   Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 17 marca 2014 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.
   Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.

Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
   Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
   Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.


Lubaczów, dnia 05.03.2014 r.

STAROSTA
mgr inż. Józef Michalik

Ankieta

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna