Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
Autor dokumentu: |
Dyrektor PODGiK - mgr inż.Stanisława Świerk |
Data publikacji: |
19-03-2019, |
Data ostatniej modyfikacji: |
19-03-2019 | 14:40 |
Data wytworzenia dokumentu: |
19-03-2019 |
Nabór na wolne stanowisko pracy - Geodeta w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Geodeta w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) doświadczenie zawodowe – minimum 5-cio letni okres pracy w geodezji i kartografii,
6) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
- wykształcenie – wyższe lub średnie geodezyjne,
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii Nr 2,
- biegła obsługa komputera – system Windows, pakiet Office, Excel,
- znajomość programu EWMAPA,
- dobra znajomość przepisów : ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2017r.poz. 2101 ze zmianami ), rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( DZ.U z 2016r. poz.1034 ), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9.11.2011 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011 r. Nr 263 poz. 1572), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7.12.2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz. U. Nr 268 poz.2663), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami tj. Dz. U. z 2018 roku poz.2204 ze zm.).
- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej,
- dobra organizacja pracy,
II. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji,
2) umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
3) komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i sumienność,
4) pracowitość, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność,
5) umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
III. Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Weryfikacja przyjmowanych do zasobu dokumentów geodezyjnych i kartograficznych pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii,
-
Udzielanie informacji o posiadanym zasobie, sposobach jego wykorzystania i udostępniania,
-
Uzgadnianie z wykonawcą prac listy materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zgłaszanych prac,
-
Udostępnianie wykonawcom prac geodezyjnych niezbędnych materiałów z zasobu,
-
Przyjmowanie dokumentacji technicznej , rejestrowanie i wydawanie wykonawcom uwierzytelnionych dokumentów i licencji,
-
Wnoszenie zmian w bazach w oparciu o wpływające dokumenty,
-
Obliczanie należnej opłaty za udostępnianie materiałów z zasobu i utrwalenie jej w Dokumencie Obliczenia Opłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez Dyrektora Ośrodka.
V. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) życiorys –curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, o którym mowa w pkt I.,
5) pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).
8) pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
9) kserokopie świadectw pracy.
VI. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie jest Dyrektor,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 05 kwietnia 2019 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Geodety w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie”.
Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.
Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń PODGiK, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328747 lub w pok. Nr 47 , Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie.
Dyrektor PODGiK
mgr inż. Stanisława Świerk
Lubaczów, dnia 19.03.2019 r.