Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
|
|
Data publikacji: |
28-11-2018, |
Data ostatniej modyfikacji: |
28-11-2018 | 14:10 |
Data wytworzenia dokumentu: |
28-11-2018 |
Dyrektor Zespołu Placówek im. Jana Pawła II ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Referent ds. kadr.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. kadr
Dyrektor Zespołu Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. kadr
Data ogłoszenia 2018-11-28
Forma zatrudnienia Umowa o pracę
1. Miejsce wykonywania pracy:
Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie, ul. Kościuszki 145,37-600 Lubaczów, tel. 16 632 10 88, adres e-mail: zplubaczow145@wp.pl
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe kierunkowe – administracja oraz minimum trzyletnim stażem pracy w administracji publicznej (młodszy referent, pomoc biurowa, pomoc administracyjna)
4) umiejętność korzystania z regulacji prawnych z zakresu Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, Ustawa Prawo Oświatowe, Ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postepowania Administracyjnego, Ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
5) umiejętność obsługi programów Microsoft Word, Excel.
6) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
8) komunikatywność, wnikliwość
9) nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane ukończone szkolenia/kursy w zakresie kadr,
2) umiejętność poprawnego formułowania pism, zarządzeń,
3) umiejętność organizacji pracy własnej, terminowość,
4) umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
5) zdolność analitycznego myślenia.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) sporządzanie umów o pracę dla pracowników,
2) kompleksowe prowadzenie akt osobowych,
3) ustalania uprawnień urlopowych pracowników i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
4) sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
5) prowadzenie ewidencji czasu pracy, obowiązkowych badań lekarskich, obowiązkowych szkoleń BHP i P-POŻ pracownika oraz kontrola ich aktualności,
6) pomoc w sporządzaniu sprawozdań w zakresie dotyczących spraw personalnych, zatrudniania pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
7) prowadzenie spraw socjalnych,
8) wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb zakładu.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Praca administracyjno-biurowa, stanowisko urzędnicze w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych –Referent ds. kadr.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, komputer)
6. Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1) osobiście w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie, ul. Kościuszki 145,
37-600 Lubaczów
2) pocztą na adres: Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie, ul. Kościuszki 145,37-600 Lubaczów
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek im. Jana Pawła II
w Lubaczowie.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie lub osobiście w siedzibie Zespołu Placówek im. Jana Pawła II
w Lubaczowie, ul. Kościuszki 145, 37-600Lubaczów.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu w celu przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze referenta ds. kadr.
4) w przypadku podanie danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmioty świadczące usługi na rzecz administratora na podstawie umowy powierzenia.
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego w pkt 3, a po tym czasie zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym wykazem akt oraz instrukcją archiwalną oraz w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora.
7) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu dodanych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych.
9) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, niepodanie danych może skutkować nie realizacją danych celów, do których dane te są niezbędne.
10) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
11) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
9. Składanie dokumentów:
1) termin składania dokumentów do dnia 07grudnia 2018 r. do godz. 15:00, liczy się data wpływu do Zespołu Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie
2) aplikacje, które wpłyną do Zespołu Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
10. Dodatkowe informacje:
1) Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach,
I etap – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
II etap – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
2) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16 632 10 88,
3) Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
4) Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach,
5) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
UWAGA:
Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)”.
Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
Planowane zatrudnienie: od dnia 01 stycznia 2019 r.
Dyrektor Zespołu Placówek
im. Jana Pawła II w Lubaczowie