Dzisiaj jest: czwartek, 17 marca 2022
Imieniny: Reginy, Patryka, Zdyszka
Drukuj

b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Autor dokumentu: Starosta - mgr Zenon Swatek
Data publikacji: 10-12-2020,
Data ostatniej modyfikacji: 10-12-2020 | 10:51
Data wytworzenia dokumentu: 10-12-2020

. Nabór na wolne stanowisko pracy - Główny specjalista w Wydziale Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego

Starostwo Powiatowe w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów

                          OGŁASZA NABÓR
              NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Głównego specjalisty w Wydziale Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie


I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym  stanowisku t. j.:
1) wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa,
2) doświadczenie zawodowe: co najmniej 10 letni staż pracy, w tym 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zadań związanych z zamówieniami publicznymi i ich realizacją.
6. znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych,  Kodeks Postępowania Administracyjnego, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo ochrony środowiska, o gospodarce gruntami, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
7. obsługa komputera  –  system Windows,  pakiet Office, Excel,  Internet, elektroniczny obieg dokumentów,

II.  Wymagania dodatkowe:
1. znajomość programów do kosztorysowania i projektowania w zakresie niezbędnym na stanowisku pracy objętym postępowaniem konkursowym.

III. Predyspozycje osobowościowe:
1. zdolność analitycznego myślenia,
2. umiejętność pracy w zespole,
3. umiejętność sporządzania niezbędnych analiz,
4. samodzielność, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
5. komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i sumienność,
6. odporność na stres,
7. umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
8. dokładność, pracowitość, punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność.

IV. Umiejętności zawodowe:
1. znajomość orzecznictwa sądów administracyjnych z zakresu architektury i budownictwa,
2. umiejętność analizy dokumentacji  urbanistycznej, architektonicznej i geodezyjnej.

2. Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.  koordynowanie pracy komórek organizacyjnych oraz współdziałanie z powiatowymi jednostkami w zakresie udzielania zamówień publicznych,
2. zapewnienie pomocy powiatowym jednostkom w zakresie udzielania zamówień publicznych,
3. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych na rzecz powiatowych jednostek,
4. organizowanie i przeprowadzanie przetargów dla zadań finansowanych z budżetu, w tym:
a) przygotowywanie dokumentacji i jej kompletowanie,
b) przygotowywanie procedur wewnętrznych,
c) ogłaszanie przetargów i wyników przetargów,
d) prowadzenie rejestru udzielonych zamówień,
5. przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne o wartości do 30 tys. euro i powyżej 30 tys. euro dla zadań realizowanych przez komórki organizacyjne i powiatowe jednostki,
6. przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionymi w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
7. przygotowywanie i realizacja inwestycji i remontów prowadzonych przez powiat,
8. przygotowywanie pod względem merytorycznym niezbędnych dokumentów związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków finansowych na zadania inwestycyjne i remontowe,
9. załatwianie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznej i uzyskaniem pozwoleń oraz wstępne sprawdzanie dokumentacji dla zadań realizowanych przez powiat,
10. organizowanie odbiorów końcowych inwestycji,
11. przygotowywanie dokumentów stanowiących podstawę do wpisania do ewidencji mienia powiatu zakończonej inwestycji,
12. przygotowywanie opinii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin,
13. przygotowywanie projektów uzgodnień studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin,
14. przygotowywanie niezbędnych projektów, opinii, uzgodnień   oraz  wniosków do przeprowadzenia procedury związanej  z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – zgodnie z prawem budowlanym,
15. wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę Lubaczowskiego, Wicestarostę, sekretarza, Naczelnika Wydziału, Z-cę Naczelnika Wydziału.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. wynagrodzenie: zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.936 z późn.zm.),
2. miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie:  budynek dwupiętrowy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, dostęp do windy dla osób niepełnosprawnych,
3. stanowisko pracy jest wyposażone w niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy;
4. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
5. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat, praca jednozmianowa,
6. praca wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, bezpośredniego kontaktu z klientami urzędu, obsługi komputera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
7. praca wykonywana jest w wymuszonej pozycji ciała (w większości praca siedząca),
8. zatrudnienie na czas określony, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony,
9. pracownik podejmujący po raz pierwszy prace na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3m ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
10.  pracownik może otrzymać stosowne upoważnienie Starosty Lubaczowskiego do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z powyższym będzie obowiązanych do składania oświadczenia majątkowego, zgodnie z art. 25c ustawy o samorządzie powiatowym.


VI. Wymagane dokumenty:
1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2. życiorys –curriculum vitae,
3. kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6. pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. pisemne kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10 maja  2018 roku o ochronie  danych  osobowych  (Dz.U.2019  poz. 1781 z późn.zm.)”,
9.  pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
10. opinie o pracy lub referencje z poprzednich miejsc pracy (o ile kandydat takie posiada).
 

VII. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście  siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 grudnia 2020 r. do godz. 15.00 w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.

Oferty można składać osobiście lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów. Decyduje data wpływu przesyłki do Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.

Listę kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu drugiego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl/bip/ oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.

Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Lubaczów, dnia 10.12.2020 r.

                                                                                      STAROSTA
                                                                               mgr  Zenon Swatek


 

Ankieta

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna