XXIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
20-06-2017, Andrzej Pliszka
Uprzejmie zapraszam na XXIX Sesję Rady Powiatu w Lubaczowie, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2017r. godz. 1000 w budynku Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, w sali narad nr 13, I piętro.
Proponowany porządek obrad:
1. Przyjęcie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXVII i XXVIII Sesji Rady Powiatu w Lubaczowie.
3. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu powiatu za 2016 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Lubaczowie z tytułu wykonania budżetu za 2016 rok.
4. Przedstawienie informacji z realizacji zadań: Muzeum Kresów w Lubaczowie, Powiatowego Centrum Kultury w Lubaczowie, Powiatowej Biblioteki Publicznej w Lubaczowie za 2016 rok
5. Zatwierdzenie sprawozdań finansowych za 2016 rok: Muzeum Kresów w Lubaczowie, Powiatowego Centrum Kultury w Lubaczowie, Powiatowej Biblioteki Publicznej w Lubaczowie.
6. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie za 2016 rok.
7. Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie.
8. Przedstawienie informacji o aktualnej sytuacji finansowej i organizacyjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie.
9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie wyboru podmiotu do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie za lata 2017 i 2018,
2) w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie powiatu lubaczowskiego od 1 sierpnia 2017r. do 31 grudnia 2017r.,
3) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVIII/249/2006 Rady Powiatu w Lubaczowie z dnia 30.03.2006r. w sprawie utworzenia Domu Dziecka w Nowej Grobli,
4) w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości,
5) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu lubaczowskiego na 2017r.
10. Informacja Starosty z pracy Zarządu w okresie między sesjami.
11. Rozpatrzenie skarg.
12. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
14. Wnioski i oświadczenia radnych.
15. Sprawy różne.
16. Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Rady
mgr Jadwiga Pałczyńska